Sunday, February 24, 2013

Mungkin kalau aku transform jadi Malay Redneck semasa menulis belog, aku akan jadi lebih jujur dengan dunia

Bismillah.

Nak try sesuatu.
Dulu aku ade je blog yang public. Aku pun tak tahu la ape benda merepek yang aku tulis kat situ. Rasa start masa tingkatan dua. Zaman budak baru nak "up" la katakan.

Dan jujur juga aku cakap, aku tak suka diri aku masa tu. Sangat entah pape. Aku malu kalau kawan kawan aku sekarang ni kenal siapa aku masa dulu tu. Aku hanyut dalam dunia sendiri. Nasib baik ada sahabat sahabat yang sentiasa menghulurkan tangan dalam air deras tu untuk tarik aku kembali bernafas.
Mereka adalah kawan kawan yang aku sayang sampai sekarang.


(alright, not too bad. so far using aku-kau sounds honest enough)



Blogpost aku yang pertama-tama kali adalah pasal aku tengah buat apa (makan) dan apa aku nak buat the whole day (tengah cuti sekolah masa tu. aku nak tengok tv je kot. haha)

So, can you see how immature the old Aisha was? hahaha

Aku menulis di sini bukan nak menyatakan fata bahawa aku adalah budak purist zaman zaman tingkatan dahulu. Tiada apa pun yang aku nak buktikan.




...(thats awkward -..-)

No comments:

Post a Comment